Five facts

2011-03-20 @ 20:27:00


1. Jag har enormt stort förtroende för vuxna människor av någon underlig anledning. Träffar jag en vuxen människa för första gången öppnar jag lätt upp mig för personen i fråga, medan jag har jättesvårt att lita på folk i min egen ålder.

2. Jag älskar att provocera! Driver gärna med människor och spelar dummare än vad jag egentligen är, vilket kan vara orsaken till att en del människor ser mig som en allmänt dum eller "blond" tjej. Dock är jag inte en sådan person som gillar att vara dödligt seriös, skrattar mig hellre genom livet.

3. Jag är oerhört pedant. Mina kläder hänger i färgordning, mina böcker ligger i fina högar, mina skor står välsorterade på vita boxar, sängen måste alltid vara bäddad och jag hatar damm. Kan vara svårt att tro eftersom jag kan vara världens lataste, men jag hatar att ha det ostädat! Blir så mycket gladare av att ha det rent och fint.

4. Jag skulle hellre dö än leva ensam. Min största mardröm är att leva utan barn, familj eller vänner. Tänk er ett isolerat liv där man lever helt ensam utan någon att prata eller umgås med. Dör hellre!

5. Jag är jätteglad och positiv som person! Det kanske inte framgår så bra i bloggen, men jag ler och skrattar en hel del. Min tandställning har fått se världen många gånger med andra ord, haha. Ett gott skratt förlänger livet! Right?