Årsresumé 2011

2012-01-08 @ 18:42:00
JANUARI. Min hatmånad nummer ett var kommen. Jag tröståt glass, drömde om ett finare rum.

FEBRUARI. Köpte min efterlängtade Nikon D5000, klädde mig i mintgrönt och drömde om våren.

MARS. Firade semmeldagen, poserade framför kameran och bloggade om fröken Gynning's lägenhet.

APRIL. Lyssnade på Veronica Maggio, plockade fram alla mina vårkläder. Köpte en jeansjacka.

MAJ. Köpte min hittils gladaste tröja, bläddrade i modemagasin och längtade efter sommarlov.

JUNI. Gick ut ettan, shoppade en hel del på H&M, köpte två biljetter till London = LYCKA!
 
JULI. Åkte till London med Nora, shoppade som en dåre och klädde mig i glada kulörer.

AUGUSTI. Deppade över att sommaren gått så fort samtidigt som jag fortsatte shoppa med pengarna som blev över från resan. Fick äntligen tag i de efterlängtade shortsen från Conscious Collection...

SEPTEMBER. Njöt av att höstkläderna landat i butik, gjorde inte så mycket mer.
 
OKTOBER. Tog en bloggpaus på cirkus en månad.

NOVEMBER. Fyllde 17, gjorde om mitt rum och köpte de snyggaste pumpsen jag någonsin ägt.

DECEMBER. Firade min födelsedag, var konferencier på julavslutningen och tog jullov. Moster och hennes man kom på besök i en vecka och jag började slipa på mina sommarplaner. 2012 kommer bli så himla bra!!!