Några saker jag tycker om med hösten

2012-09-30 @ 19:53:11
1. Stickade halsdukar och tröjor. Särskilt halsdukar, skulle kunna ha det året om!
2. Filmkvällar och biobesök. Äntligen är det tillräckligt mörkt för att kunna se film om kvällarna.
3. Fika. Finns få saker som är lika mysiga som att fika med sina vänner en kylig höstkväll.
4. Höstsol, färgglada löv och det prasslande ljudet när man går i en lövhög.
5. Att hösten ses som en nystart, en chans att börja om och ta tag i sig själv!
6. Chailatte. Do I need to say more?
7. Att det händer nya, spännande saker hela tiden. Eller åminstone att det känns så.
8. Höstmodet: Gummistövlar, boots, stora halsdukar och skinnjackor.
9. Fotografering. Inte svårt att lyckas med vackra fotografier i höstsolen (när den tittar fram vill säga).
10. Tid för läsning. Jag älskar att läsa på hösten! Känns som att många ägnar sina somrar åt det, dock föredrar jag att krypa upp med en mysig bok under regniga höstdagar. Sjukt underskattat.
11. Inspirationen. I kläd-, mat- och bloggväg! Bara jag som blir inspirerad av precis alllting under den här tiden på året? I guess not.



#1: Cajsa FOTO
2012-10-01 @ 10:44:22

Varm choklad med :) Mumms

Svar: Ingår väl i fika? ;) Men ja, jag håller med!
modemix

#2: alexandra | fotoblogg
2012-10-01 @ 12:20:50

sv; tack :)

#3: Mikaela
2012-10-08 @ 01:13:02

håller med om ungefär allt!

#4: SOFIA
2012-10-09 @ 22:24:15

Håller heelt med dig! Har verkligen börjat tycka om hösten! Kram :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: