Student 2013

2013-02-12 @ 21:36:00
Idag anlände min mössa. Min älskade och minst lika hatade studentmössa. För mig representerar den mer än bara en dag, den representerar hela min gymnasietid. Allt det jobbiga, allt det tråkiga, ångestfyllda, roliga, konstiga, knäppa, kärleksfulla och underbara. Den representerar min klass, min mentor och min inre resa under de här tre åren. Det har varit som en berg- och dalbana utan dess like. Och trots att lättnaden kommer att vara enorm när karusellen väl stannar, så är jag oerhört tacksam för att jag har ett par åkturer kvar. Jag är nämligen långt ifrån redo att kliva av vagnen.



#1: arre
2013-02-12 @ 22:37:12

vilken underbar text

#2: Felicia
2013-02-12 @ 22:38:19

Ska bli skönt att kliva av karusellen. Men jag kommer hoppa på "högskole/universitet"-karusellen direkt efter sommarlovet. Jobbigt kanske, men skönt att få det gjort!

Svar: Duktigt :) Hade troligtvis också gjort det om det inte vore för att jag saknar Naturkunskap B/2 för att bli behörig till det programmet jag vill läsa :] Vad ska du läsa till?
modemix

#3: Mellan
2013-02-13 @ 13:29:47

Du är så himla duktig med ord, sättet du skrev det på berörde verkligen mig. Jag tog nämligen studenten för snart ett år sedan och mössan är verkligen en symbol för mycket mer än endast den dagen då allt tar slut. Njut och ta vara på den sista gymnasietiden, jag kan lova dig, det är bland den bästa perioden i ditt liv. Jag saknar det så!

Svar: Åh, tack vad fin du är! Jag försöker ta vara på den sista tiden bäst jag kan och njuter av varje minut ihop med min fina klass <3. Kan tänka mig att jag kommer känna som du när det tar slut.
modemix

#4: Sevrin
2013-02-27 @ 22:09:12

Fyy vad gymnasietiden kommer att vara saknad :(

Svar: Helt klart... Men dig släpper jag inte <3
modemix




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: