3 months to go

2013-03-04 @ 21:45:00
Sedan den första mars har jag varit duktig på både kost- och träningsfronten. Igår slog jag exempelvis rekord i antalet brända kalorier då de uppgick till 1000! Det tog mig strax över två timmar, himla trist (jag tränar på min motionscykel här hemma)... Om det var värt det? Oh ja! "Cause you never regret a workout". Well, några av er kanske undrar varför jag gör det här. Jag tänker inte ljuga och säga att jag gör det enbart för att jag tycker att det är roligt eller för att jag vill må bättre rent fysiskt. Självklart är det delvis därför, men mitt mål är att komma i form till studenten som är om tre månader. Så, ja... Nu är jag verkligen helpepp på att ta tag i det här på riktigt, det kanske märks? Ni får hemskt gärna tipsa mig om nyttig/kalorisnål mat, gärna med få/inga kolhydrater alls :-)



#1: felicia
2013-03-04 @ 22:17:01

Härligt med träning :D

#2: Delila
2013-03-05 @ 16:24:57

Bästa & godaste glassen : banan + frusna bär + en skvätt yoghurt ! Blanda i en sån magicbullet..klart ! :D

#3: arre
2013-03-05 @ 21:59:01

riktigt duktigt!! om jag ska äta macka eller knäckebröd brukar jag byta ut smöret mot kesella naturell istället, mycket hälsosammare, mycket mindre kalorier och jag tycker även det är godare. finns i olika smaker så man kan äta det som mellanmål också, finns en massa proteiner i det!! finns med hallon-, rabarber- och vanilj smak. har massa andra tips också som vi kan snacka om på sms lr nåt kram

#4: Anonym
2013-03-06 @ 18:32:19

Varför motioncykel? :)jag skulle dragit till ett gym och styrketränat :D

Svar: Jag tänkte skaffa gymkort snart, kanske redan i helgen :] Motionscykeln har fungerat tillfälligt och den köpte jag helt enkelt för att den var billig, haha! 300 spänn på blocket.
modemix

#5: lisawho
2013-03-11 @ 10:12:06

Bannanpannkaka! 1 mosad banan + 1 ägg. Blanda och stek! Om du vill kan du även ha i en skopa proteinpulver om du nu har det (chokladsmak är sjukt gott). Toppa med tex bär, kokos, kesella. Sjukt gott och proteinrikt!

Svar: Tack så mycket för tipset, snyggis!
modemix

#6: Felicia
2013-03-11 @ 21:24:45

Vet du, jag har nu beställt min studentklänning!!! :D
Har du bestämt vilken du ska beställa? :D

Här är den: http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/dry-lake/miniklänningar/sophie-dress-white




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: