1 year ago

2014-09-30 @ 23:39:25
Den här bilden togs för lite mer än 1 år sedan, vilket påminner mig om hur mitt liv såg ut vid samma tidpunkt förra året (note-to-self: bege dig ut och fota snart igen!).
 
Vissa saker förändras, somliga känslor består men livet fortsätter alltid framåt. Just i dag måste jag säga att jag är stolt och nöjd med livet. Snart har jag läst ett helt år av min sjuksköterskeutbildning och jag kunde inte vara gladare! Det är viktigt att våga handla trots rädslan för det nya, annars kommer man stå och stampa på samma ställe för alltid. Har det gjorts tidigare kan det definitivt göras igen, och har det inte gjorts tidigare är det bara ännu ett skäl till att våga prova något nytt! Testa dina vingar, för tänk så bra det kan bli.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: