Who are you?

2013-10-17 @ 00:24:00
Med tanke på att jag bloggar rätt sällan så kan jag tänka att jag borde jag ha betydligt färre läsare... Vilket får mig att undra - vilka är ni trogna readers? Kan ni inte berätta lite om er själva/varför ni läser min blogg? Puss!



#1: Sevrin
2013-10-17 @ 00:35:59

Tja! Sevrin (tjej) heter jag och har följt din blogg i ca 3 år. Dels för att den är bra och för att jag ser dig som en vän :)
Haha nä men tycker om det du skriver pysen och har alltid fina bilder :) dock fler inlägg tack!!

Svar: HAHA, du läser för att jag tvingar dig va...
modemix

#2: Elin
2013-10-17 @ 17:11:24

Jag är en tjej i början av tonåren, som älskar allt det fina i livet. Trillade in på din blogg i somras via en av mina favoritbloggar, o det dröjde inte länge innan din blev en av dem.
Tycker du är så fantastisk på att skriva, du gör liksom orden till dina egna och det hela blir bara så fint och karaktäristiskt. Och så delar vi ju intresset för mode! Blir alltid så oerhört glad när jag ser ditt namn i mina kommentarsfält, haha, värmer sååå att få cred av någon man ser upp till. Hoppar högt varje gång du uppdaterar och även om det inte är superofta gillar jag "kvalité före kvantitet" tänket som din blogg utstrålar. Att blogga för mig är fritt, och ska inte stressas fram. Och så får man ju längta lite extra på köpet!!

Svar: Alltså åh Elin, vad du är underbar! Du anar inte hur oerhört glad jag blir av dina fina ord, tusen och åter tusen tack <3 Det är kommentarer som denna som får mig att fortsätta blogga (eller skriva överhuvudtaget), det ska du veta! Tycker förresten att du skriver fantastiskt(!!!) för att vara så pass ung som du är. Och din blogg är definitivt en av mina favoriter just nu! Stor kram på dig!
modemix

#3: armina
2013-10-17 @ 23:31:49

så vacker du är gumman!

#4: Anna
2013-10-18 @ 17:33:31

17 år från stockholm, tyresö. Vet inte hur jag hamnade här, kanske var 3 månader sedan. Fick många bra modetips så jag valde att sätta din blogg som ett bokmärke på macen och har klickat in lite då och då, besviken att uppdateringen är så seg men fortfarande värt att följa :)

#5: Danna
2013-10-19 @ 00:30:49

Du vet nog att jag är ditt fan #1. Håller med Anna dock om att du uppdaterar alldeles för sällan! Skärpning!
Loveya!

#6: Rebecca
2013-10-19 @ 16:43:06

Jag läser din blogg för att den ger så bra energi, tillskillnad från många andra bloggar :)

Svar: Vad glad jag blir, tack! Det är så det ska vara :)
modemix




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: