Iris&Pelle: Primeboots

2014-09-28 @ 01:27:00
 
När jag shoppar vill jag gärna kunna köpa en hel outfit i en och samma butik, där allt finns samlat under ett tak (eller under en webbadress). Jag har inga direkta favoritmärken utan tycker om att blanda lyx med budget.
En webbutik som jag varmt kan rekommendera är Iris&Pelle som bl.a säljer by Malene Birger, Odd Molly, Hugo Boss, Dagmar, smycken från Björg och Primeboots. Så himla mycket höstfint - från topp till tå!

I höst känner jag för att unna mig något som värmer fötterna, det tycker jag känns värt att lägga en extra slant på. Vad unnar ni er i höst?



#1: Jasmine
2014-09-30 @ 23:27:37

Det blev ett par dyra höstskor OCH en dyr jacka förra året så vet inte vad det får bli.. har köpt ett par budgetskor i år (att varva de dyra med, som är lika fina och fräscha som när jag köpte dem dvs dyrt = bättre). Kanske köper smågrejer som en ny halsduk!
Kram

#2: Emma Hå
2014-10-01 @ 01:16:36

Håller med, ett par rejäla skor som tål lite väder är A och O på hösten =)

//Emma Hå




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: