Saker ni inte visste om mig

2010-12-28 @ 16:48:01
- Jag är livrädd för spindlar, hajar och djupt vatten. Kliver aldrig i en pool eller sjö om jag inte är helt säker på att jag bottnar.

- Min allra största skräck är att i framtiden leva ensam och olycklig, helt utan sambo/man och barn. Jag vill gifta mig och få minst ett barn innan jag dör.

- Jag är jätte fascinerad av graviditeter och förlossningar. Kan sitta och glo på förlossningar dagarna i ända, haha! Barnmorska är definitivt ett tänkbart framtidsyrke.

- Jag var 100% seriös när jag sa att jag ville göra en bröstförstoring för ett tag sedan. Dock är det inget jag står för idag, för jag är -  tro det eller ej, nöjd med mina små bröst.

- Jag är inte särskilt överförtjust i att krama folk av samma kön. Tycker det är mysigare att krama folk av det motsatta könet, oavsett om det är någon i samma ålder eller någon som är 30 år äldre.

- Jag har skrivit ända sedan jag var runt 9 år. Jag drömde då om att bli författare och skrev sagoliknande berättelser och läste upp för klassen. Bestämde mig ungefär ett år senare för att skriva en bok. Den blev 9 sidor lång, längre kom jag inte. Minns att jag blev lite smått sur över att en annan tjej tog efter mig och hann färdigt med sin bok före mig och påstod att hon var först, haha! Det var tider det.

- Jag har totalt 5 hål i öronen. 3 på höger, 2 på vänster.

- Det dyraste jag någonsin köpt eller gjort är tandställningen jag har just nu. Priset? 35 000 kr!

- Jag pratar väldigt mycket när jag känner mig bekväm i mitt sällskap, väldigt lite när jag känner mig mindre bekväm. På grundskolan babblade jag på så mycket på lektionerna att jag blev utslängd och fick hemringningar flera gånger i veckan.

Är det något särskilt ni undrar över, som inte står med här? Ställ frågan i kommentarsfältet så tar jag upp det i nästa blogginlägg!



#1: Hanna
2010-12-28 @ 20:39:30

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar du mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig kväll!

#2: erika
2010-12-28 @ 21:07:57

oj, varför får du betala för tandställningen?:)

#3: Johanna
2010-12-28 @ 21:49:24

Nyckelringen kostar 90 kronor!

#4: Anonym
2010-12-29 @ 12:40:47

Varför bloggar du inte så ofta?

Jag tycker att du borde släppa in bloggen lite mera i ditt ''liv'' om du fattar vad jag menar. Att du kanske lägger upp mer om vad du gör om dagarna, än mode grejor och kläder. Annars tycker jag att din blogg är grym. ;)

#5: Sissi
2010-12-29 @ 13:03:29

kul läsning :)

#6: Ebba Isabel
2010-12-29 @ 20:40:15

Va roligt inlägg :)

#7: SJÖBERG
2010-12-29 @ 20:49:09

JAG TYCKER DU SKALL BLOGGA OFTARE OCH KANSKE SLÄNGA IN ETT INLÄGG OM MIG :D

#8: LIENE
2010-12-30 @ 06:53:48

Kul att få veta mer om dig:)

#9: Kajsa Anka :)
2011-01-07 @ 01:45:51

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam på dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: