Frågestundssvar

2010-01-26 @ 22:55:00

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kärlek tror jag är någonting som växer fram med tiden men visst kan man känna någonting vid första ögonkastet, men vad det är kan jag inte riktigt sätta fingret på. Attraktion? Någon sorts dragningskraft till personen, typ. Men kärlek? Näe, det tror jag nog inte.
Vad ska dina barn heta? Jag är ju ett barn själv ännu, lite svårt att tänka så långt.
Hur gammal är du? 182 månader exakt. Jag är 15!
Vart vill du bo efter studenten? I Stockholm, i en trång tvåa mitt i stan (gärna tillsammans med en fin pojke), vi ska resa jorden runt och bo i bland annat Paris och London under minst ett halvår. Hur underbart vore inte det? Åh, ensam är det sista jag vill vara vad jag än bestämmer mig för att göra.
Något du inte kan leva utan? Min dator. Det är min andra hjärna, ungefär.
Trivs du med ditt liv? I stort sett - ja. Ibland kan jag känna att det knappt händer nåt i mitt liv, men "snart" fyller jag ju faktiskt arton. Då ska alla drömresor bli av och allt jag vill göra ska jag göra. Sen så tror jag att det är en del av livet också, att bara vara.
Om du var tvungen att välja ut ett enda band som du skulle vara tvungen att lyssna på livet ut, vilket band skulle du då välja? Helt utan tvekan, kent.
Kan du tänka dig att fika med dina läsare? Känner mig inte särskilt bekväm med att träffa nya människor på det viset, men det är inte helt omöjligt.