Frågestundssvar

2010-07-02 @ 00:52:00

Hur länge har du haft Kissie som din idol och varför? Vet inte riktigt hur länge, men det är ett tag. Jag tycker att hon är jävligt tuff och modig som står upp för sig själv, som står för det hon gör och som, trots att hon är så hatad av många, fortsätter vara den hon är. Så jävla starkt av henne! Hade jag fått så mycket skit på mig som hon faktiskt får så hade jag nog brytit ihop. Dessutom är hon otroligt vacker, underhållande och skön till personligheten.

Vill du operera brösten bara för att Kissie har gjort det?
Nej, inte bara därför. Jag tycker det är kvinnligt och snyggt med stora bröst, så det är därför. Men inget är helt bestämt än, har ju faktiskt några år kvar på mig att fundera.

Vad tycker du om rökning/alkohol? Håller du på med något av det?
Nepp, varken eller. Rökning är äckligt och onödigt, alkohol smakar pyton men jag har ingenting emot det. Dricker dock inte själv, förstår liksom inte varför man ska dricka om man är 15?

Är du samma person i verkligheten som du framstår i bloggen? Om inte, hurdan är du? Jag har inte riktigt tänkt på hur jag framstår i bloggen. I verkligheten är jag pratig, hyper, knäpp och helt enkelt roligare! I bloggen framstår jag nog som en seriös, modeintresserad tjej. Ja du, jag vet inte... Får videoblogga nån gång snart så får ni se mitt riktiga jag.

Nämn 3 saker du absolut inte klarar dig utan? Min kamera, mina fina vänner och kent.

Färgar du ditt hår eller är det så fint naturligt? Det är helt naturligt, tack så mycket!

Du har en så bra blogg, men ändå uppdaterar du sällan. Varför? Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Ärligt talat så har jag inte riktigt insett att folk bryr sig överhuvudtaget, haha. Men jag ska skärpa mig! Ibland kommer jag bara inte på någonting att skriva, så om ni läsare har några roliga tips/idéer - tell me, så ska jag se vad jag kan göra. 

Det finaste hos en kille, vad är det enligt dig? Personligheten, håret, ögonen och leendet.

Vad gör dig glad/ledsen? Jag blir lätt glad, småsaker kan verkligen få mig att le! Era kommentarer, mina fina vänner, känslan av att ha utökat sin garderob med +1 plagg. Ledsen blir jag när någon jag älskar visar sig vara ett rövhål (ursäkta uttrycket) eller helt enkelt är dum i huvudet och totalt skiter i mig.

Jag tycker du borde göra ett videoinlägg om dig själv, kan du göra det? Absolut! Vad vill ni veta? Kommentera i det här inlägget så ska jag se vad jag kan göra!