Frågestundssvar #1

2010-11-02 @ 00:22:11
Din blogg är bäst, kan du förklara varför? Tusen tack, vad gullig du är! Jag vet faktiskt inte, tror folk gillar att det är rätt mixat här i bloggen, lite (mycket?) kläder, en del foton, lite text, musik.. En skön mix helt enkelt! Och så tror jag att många kentare dras hit också faktiskt, för att de kan relatera till mig.

Vad lyssnar du på förutom kent? Och så undrar jag om du tycker om falukorv? Utöver kent tycker jag om Death cab for cutie, Lykke li, Veronica maggio, Regina spektor & Amanda jenssen b.la. Soundtracket till filmen juno är också fantastiskt bra, älskar det. Falukorv är väl helt okej.

Kan inte du skriva lite mer om musik tex lägga ut några låtar då och då?
Självklart kan jag det, tycker bara sånt är kul!

Vilket gymnasium och vilken linje går du på? Går samhällsvetenskapliga linjen med inriktning media (journalistik/webbdesign) på huddinge gymnasium.

Hur skulle du beskriva din klass? Trivs du i klassen? Älskar din blogg! Tack gullis! Klassen jag går i är väldigt liten (16 pers), väldigt sköna människor som man kan känna sig avslappnad med. Jag trivs väldigt bra, och med studenten i sikt blir det svårt att vara något annat än glad och på gott humör.

Hur mycket shoppar du för i månaden och hur gick du ner så mkt i vikt? Det beror väldigt mycket på från månad till månad men det brukar väl bri strax över tusenlappen skulle jag tro. Angående viktnedgången så minskade jag mina portioner, ersatte dem med gröt och smoothies, tog piller och drack mycket vatten. Inte bra alls egentligen, men det funkade för mig. Inget jag rekommenderar er att göra dock, det går ofta överstyr och innan med vet ordet av så har man fingrarna nerstoppade i halsen.

Hur har du råd med allt du köper varje månad? Studiebidraget åker rakt ner i fickan varje månad, utöver det brukar mamma och pappa vara generösa och betala det mesta åt mig. Dessutom är jag riktigt dukig på att fynda, sakerna jag köper kostar oftast inte mycket alls.



#1: Anonym
2010-11-02 @ 22:34:00

när kommmer del2? :))

#2: Anonym
2010-11-02 @ 22:34:06

när kommmer del2? :))

#3: olivia
2010-11-03 @ 00:56:51

haha visst gör det! weird as hell

#4: Marina
2010-11-03 @ 12:46:00

sv: Ja, jag lutar mer åt att tatuera in dem. Man kan säga att det var Love at first sight. ^^

Ser fram emot del 2 av frågestundsvaren! :D

#5: flexi
2010-11-03 @ 13:25:01

Vad var det för piller du tog? Sånna bantningspiller som kissie eller?

#6: evelina
2010-11-04 @ 22:22:41

kul läsning :)

#7: angela
2010-11-24 @ 22:57:27

åh, coolt att du gillar exakt samma artister som jag! måste hålla med om att soundtracket till juno är helt awesome! :)

#8: Emma
2010-11-26 @ 09:19:12

Bra svar! :}

På det sättet gick jag också ner i vikt, men jag tränar lite också.

#9: Prinsessan Jacqueline
2010-11-26 @ 15:16:19

hehe min killes lillasyster går samma linje som dig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: