Årsresumé 2010

2011-01-03 @ 02:32:00

Januari - En grå, snöig och allmänt tråkig månad. Gick ofta iklädd mina iskalla boots och promenerade runt på stockholms slaskiga gator med bortdomnade fossingar. Samlade på söta örhängen föreställandes rosetter, marshmallows, körsbär och eiffeltorn.



Februari - Köade i tretton timmar för att få se mitt favoritband för första gången någonsin. Sprang in och greppade tag om stängslet längst fram med bortdomnade fötter. Sedan började jag gråta, jag var så lycklig. Allt var perfekt <3


Mars - Köpte ett par bruna kilklackar, missbrukade dem. Bar ofta kavaj plus kedjehalsband. Köpte ett mintgrönt nagellack.


April - Åkte på kryssning med två av mina närmsta vänner. Solen tittade fram bakom molnen och bloggen fyllde 2 år.


Maj - Gick på lady gagas konsert den åttonde. Körsbärsblommorna hade slagit ut i blom och jag passade på att fotografera. Min militärgröna jacka var en stor favorit. Gick även på Kissies läsarträff.


Juni - Hade avslutningsbal och gick ut nian. Köpte en klädstång och drog iväg till Trelleborg strax utanför Malmö med min kusin för att komma bort från allting vilket jag kände mig i stort behov av just då.


Juli - Åkte till kolmården med min familj och bodde på hotell där i 2 nätter. Såg kent för andra gången.


Augusti - Köpte mina efterlängtade monsterklackar och firade Carita som fyllde femton. Började på gymnasiet.


September - Köpte en leopardring, tog egobilder och försökte uttrycka min kärlek till kent i ord genom att skriva en krönika. Gick väl sådär.


Oktober - Gick på idol och kunde efter det stryka "Krama anders bagge" från min innan jag dör - lista.


November/December - Videobloggade och fyllde sexton. Fortsatte shoppa ringar, firade jul med min kusin och hade moster på besök i en vecka. Gott nytt år!