Born this way

2011-03-07 @ 17:17:53


Frågestunder i all ära - men nu har jag ett par frågor till er bloggläsare! Vilka är ni egentligen? Ålder, hemstad, intressen? Ni får jättegärna berätta lite om er själva, sånt är ju alltid kul. Varför läser ni min blogg - fördelar och nackdelar med bloggen? Ni får gärna berätta hur länge ni följt min blogg och hur ni hittade hit. Puss och kram!




#1: David
2011-03-07 @ 18:05:41

KILLE - 16ÅR - BORÅS - KLÄDER & DESIGB + LADY GAGA

#2: Sofia
2011-03-07 @ 18:32:57

Sofia 16 år från Stockholm. Musikgalen och kreativ ensamvarg.

#3: Anonym
2011-03-07 @ 19:03:38

15 år från Stockholm. Läser din blogg för att du har sjukt fin stil, en kompis blogg länkade till dig så jag har nyligen börjat läsa:)

#4: Sandra
2011-03-07 @ 19:14:07

Sandra 15 år, bor i Norrköping, kommer ursprungligen från Irak. Vet inte riktigt hur jag hamna på din blogg, en slump i guess. Men enda sen jag av slump gick in på din blogg så har jag diggat den. Är inne här minst en gång varje dag. Great style and one hell of a great blog! THATS FOR SUREEE! LOL. Enda synpunkten jag har är att du borde blogga oftare!!! Mer outfits o kläder tack!

Undrar en sak bara, vad heter du?

#5: christa
2011-03-07 @ 19:24:10

Christa, 17 år, bosatt i Finland. Tror faktiskt jag råkade hamna på din blogg efter att jag kollat att min kompis läste din blogg, och kunde ju inte motstå frestelsen att klicka in jag med. Så, here I am! Det jag gillar med din blogg är att du har inte så mycket text, det är inte så himla personligt, utan det är mycket mode, outfits, kläder, och sånt. Det är också därför jag gillar bloggen! :)

#6: Amanda
2011-03-07 @ 19:35:50

Amanda 16 från Oskarshamn. Jag började läsa din blogg av en slump , sökte på något på google och har läst den i ca. ett år. Jag får mycket insperation av din blogg. Dock skulle du kunna ha lite mer bilder på dig själv och din vardag.Men den är bra som den är nu med.

Kraam.

#7: Evelina
2011-03-07 @ 19:57:54

15 år från svenskfinland :) Läser din blogg för att du har högklassig uppdatering om mode på budgetnivå, dock lite litet uppdatering ;) Jag har bara läst din blogg i några månader och jag minns inte hur jag hittade hit. Kanske du var på blogg.se´s framsida eller nåt? Hejdå :D

#8: jasmine
2011-03-07 @ 20:53:53

Hallå Sheima! c: Vi går ju i samma skola och sådär, idrott och svenska tillsammans. Bor här i Huddinge, nyss fyllt sjutton och jag vet en grej (eller fyra personer) som vi har gemensamt i alla fall. :D

Tycker om att vara kreativ genom att fota och måla, har en systemkamera sen två år tillbaka, men gillar också att läsa, dansa streetdance och skriva. c:

Läser din blogg för att den är trevlig, försöker bli lite mer modeintresserad och har alltid gillat collage med kläder & dyl. Tycker att designen behöver rustas upp lite!

Kram.

#9: tove
2011-03-07 @ 21:25:37

93a från skåne. Läser den för att den är så mysig :D Det enda jag skulle vilja är uppdatering lite oftare, annars är jag helnöjd!

#10: alexandra
2011-03-07 @ 21:55:58

är 16 år och en foto intresserad tjej från finland, började titta in på din blogg för mer än ett år sen men din uppdatering var så kass så det blev bara mer och mer sällan, för någon dag sen fixade jag bloglovin och la till dej för att se när du bloggat, och det du kunde ändra på är din uppdatering :)

#11: Lovisa
2011-03-07 @ 22:07:59

17 årig tjej, läser ibland. inspiration är alltid nice.

men du uppdaterar för lite.

#12: Emma Hå | shoes and beyond
2011-03-07 @ 23:13:02

Emma heter jag, 22 år och bor i Göteborg. Började läsa bara för några veckor sedan, tror du kan ha vart på framsidan...? Kommer faktiskt inte ihåg, jag hade en period då jag bokmärkade varenda fin blogg jag hittade =)



//Emma Hå

#13: rebecka
2011-03-07 @ 23:40:30

16 snart 17 år och jag har stockholm i mitt hjärta. mina intressen är att lägga energi och tänka på allt det knasiga som tittar förbi i mina tankar. Jag läser din blogg för att din blogg är inspirerade och du skriver otroligt bra. Jag började läsa bloggen när du startade den så jag är en trogen läsare höhö. Fördelar; bra skrivna texter, fina bilder och framför allt känner man din personliga touch i texten, kanske jag märker det för att jag känt dig så länge men jag känner i alla fall att du lagt en bit av din själ i varje text.

Nackdelar; Uppdatering, din blogg är ju för bra för att bara ha ett par inlägg i veckan. Ett inlägg om dagen skulle vara en positiv vändning!



Du är bäst sheimos, saknar dig jätte mycket.

Keep doing your thing girl! <3

#14: Jenny
2011-03-07 @ 23:46:35

Jenny, 17 i november, började läsa din blogg för ett tag sen när du skrev om din hastiga viktminskning. Eftersom jag själv har ätstörningar så fortsatte jag läsa eftersom det peppade mig att se att du verkar må bra, och jag vill göra det jag med. Sen är du ju förbannat vacker också. Jag har kreativitet i mitt hjärta, fotograferar, skriver, sjunger och spelar teater dagligen. Drömmer om att få uppleva världen, helst genom kameralinsen!

#15: evelina carlson
2011-03-08 @ 03:19:23

snyggt hår!!

#16: matina
2011-03-08 @ 17:56:14

Matina 13 år, från örebro! hittade din blogg hos ulivia.blogg.se och börja genast följa den, för att den var så bra :)

kram!

#17: oona
2011-03-09 @ 16:47:55

läser din blogg för den är mysig och harmonisk !

Bor i göteborg o fyller 16 om en månad .

Dansar och går i cheerleading , älskar o fota o shoppa:)

#18: sophie ♥
2011-03-10 @ 16:38:07

Jag hamnade på din blogg från blogg.se's framsida har jag för mig.. Du var la med där en gång? Jag kommer iaf ihåg att jag var fast efter att läst det inlägget om hur du förlorat så mkt vikt på så kort tid. Du hade lagt in en bild på före & efter och helt ärligt så är jag fortfarande slagen av det inlägget..

Jag däremot kommer från härliga göteborg och fyller snart 16år. Fan, jag suger på att skriva texter om mig själv för jag har inga såna där typiska "jag-grejer" haha.. Just det, jag heter sophie också.

Puss!

#19: N.A
2011-04-01 @ 23:12:58

- Jag med!



Fin jacka du har på bilden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: