Q/A #2

2012-06-07 @ 23:32:00

Vad ska du göra under sommaren förutom att resa till Bosnien? Jag ska sommarjobba mellan den 11 och 29 juni. Därefter drar jag iväg på roadtripen (alltså däribland bosnien-resan) och när jag kommer hem i Augusti kanske det blir någon konsert (eller en weekend-resa till Paris?). Får se helt enkelt! Min största skräck är att bli rastlös, avskyr det.

Vilken är den bästa boken du har läst? Förutom att jag är ett stort fan av chicklits (shopaholic-serien, elsa-böckerna...) älskar jag även Tuesdays with Morrie. Fy vad jag grät när jag läste den!

 

Vilket är ditt smultronställe? Skeppsholmen. Skulle kunna bo där så fint och rofyllt det är om somrarna! Som en dold paradisö mitt i Stockholm.

 

Vilken är din favoritfilm? INCEPTION! Kan inte komma på något dåligt med den filmen. Annars älskar jag Mean girls, har alltid gjort det.

 

Vem är din största förebild? Det finns många som jag ser upp till. Allt ifrån Tyra Banks och Sofi Fahrman till okända bloggare. Jag ser upp till människor som gör det de vill och står upp för det, oavsett vad alla andra tycker och tänker. Lite därför jag älskar Charlie Sheen faktiskt.

 

Vad betyder kärlek för dig? Kärlek är det finaste jag vet. Det finns inget större i min värld, utan kärleken är vi inte människor.