Eurovision-pepp

2012-05-25 @ 00:33:42
Zeljko är en känd artist och låtskrivare i balkan-världen. Grym är han! Han har b.la skrivit "Lejla" som kom tvåa i ESC för ett par år sedan, samt tävlat med "Lane moje" som även den blev väldigt omtyckt. Om det här är sämre? Knappast! Jag älskar det av hela mitt hjärta. Kan bero på att jag förstår språket och älskar texten, men även om jag inte skulle förstå så tycker jag att melodin är helt fantastisk. Hoppas innerligt att det går bra för Zeljko. Och ja, det är lite "fail" att heja på Serbien istället för Bosnien men det här är en musiktävling, dags att lämna politiken åt sidan för ett tag och bara fokusera på musiken. PS - Jag håller tummarna för Sverige!



#1: Armen
2012-05-31 @ 22:00:10

fin låt

#2: Modemix/Sheima
2012-06-01 @ 12:25:31

ARMEN: Jaaa, stvarno :)

#3: Linnea
2012-06-24 @ 13:23:39

Jag förstår ingenting av vad han sjunger, men jag älskar ändå låten haha :) den spelas om och om i mina hörlurar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: