Q/A #1

2012-05-26 @ 11:21:00


 

Vad är dina drömmar inför framtiden? Jag drömmer om så himla mycket, jag vill prova på precis allt! Efter gymnasiet tänker jag nog ta en paus från plugget och jobba lite, samt ta körkort. Det är någonting jag alltid velat göra. Rent yrkesmässigt vill jag syssla med media eller mode, men främst inspirera andra till att våga mer! Livet är för kort för att vara rädd.

 

Vilken är din favorit tv-serie? Two and a half men, lätt! Om det inte räknas, The O.C. Har kollat lite på Desperate Housewives också, det verkar riktigt bra.

 

Hur skulle du beskriva din stil? Jag skulle beskriva min stil som en blandning av sött och salt. Jag klär mig i allt ifrån cremevit spets till svart skinn.

 

Kan inte du visa fler outfits? Jo, det är verkligen något jag behöver bli bättre på...

 

Vad gör du en regnig dag? Bloggar/läser bloggar, nätshoppar, bläddrar i tidningar och dricker te. Kanske går jag på bio eller hyr en film.

 

Kan du lägga upp några bilder på ditt rum? Jag ska göra om mitt rum väldigt snart, därför känns det lite väl onödigt... Men en liten sneak-peak/tjuvtitt på mitt nuvarande rum och klädhörn finnes HÄR