Blogghjälp

2012-10-10 @ 17:19:38
Någon vänlig själ som har lust att hjälpa mig med min bloggdesign? Känner för förändring! [email protected].



#1: Tina
2012-10-10 @ 17:48:21

Hej sheima!! Jag behöver tips, jag funderar nämligen på att klicka hem denna asfina klocka, http://www.cocoo.se/web/article.asp?artID=15101 men jag vet inte vilken färg jag bör ta?! Finns i rose & guld. Vilken tycker du jag borde ta? (Finns i silver också men jag har redan en silverklocka,haha).

Kram <3

Svar: Åh, den är verkligen jättefin! Blev själv sugen nu, haha :) Svårt val, älskar rosé men har blivit rätt tokig i guld på sistone. Så det beror lite på din stil, hur du hade tänkt matcha den etcetera. Tycker båda är himla fina! Tänk såhär: Vilken vill jag helst ha? Vilken klocka känns rätt? När jag skulle klicka hem loafersen med nitar/spikar ville jag ha svarta för att det kändes "bekvämast" och lättast att matcha. Så antingen är du 1) tråkig/bekväm/praktisk av dig eller 2) lite opraktisk men i längden gladare över ditt köp. Du får berätta vad det blev sen! Kram <3
modemix

#2: Emma
2012-10-10 @ 18:10:14

Vi gör en i skolan vettjaaaa

#3: emmaaaaaa
2012-10-11 @ 13:14:13

BLOGGA OM HÖST MODE

Svar: Kommer upp ett collage här imorgon :)
modemix

#4: Tina
2012-10-11 @ 16:37:04

Tack för svaret, hihi. Jag har inte kunnat sluta tänka på den så det blev den rose färgade jag klickade hem. Det är ju så inne med den rose färgade Marc Jacobs klockan och denna är ju nästan identisk!
Kram <3

Svar: Åh vad roligt! Bra val, den är verkligen fin :) Även om mitt svar kanske var lite förvirrande, haha :D Håller med dig, superfin! Kram <3
modemix

#5: erika
2012-10-11 @ 18:26:12

Skulle kunna tänka mig att hjälpa dig, beroende på hur du vill ha den? :)

Svar: Vad gulligt! Maila mig? Inga stora förändringar jag vill göra, bara lägga till ett par småsaker i menyfältet etc. Kramis :)
modemix




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: