Draperad blus

2013-05-18 @ 20:26:00
Jag är förälskad i min nya blus. Den är längre baktill och oerhört skön i materialet. Från Zara.



#1: Anonym
2013-05-19 @ 14:11:02

vad har du för planer i höst?

Svar: Jag har fått jobb som vikarie på mitt gamla sommarjobb och kommer att få jobba med jämna mellanrum. Det enda som är bestämt för tillfället är att jag ska jobba 3 veckor i sommar, sista veckan i juli och de två första i augusti. Om du inte vet vad det rör sig om för jobb så är det ett daghem för gravt funktionshindrade. Jag stortrivs, människorna är underbara! Mot hösten kommer jag, utöver detta, att läsa kursen "Naturkunskap 2" på distans under två månader, augusti till oktober. Anledningen till detta är att jag behöver den kursen för att bli behörig till sjuksköterskeprogrammet (vill bli barnmorska så småningom). Förhoppningsvis lyckas jag kirra körkort också, dock blir det i så fall ett automatkörkort till att börja med. Jag hoppas också att jag lyckas få ett till jobb, eftersom jag alltid har velat prova på att jobba i klädbutik, hehe. Ska bli skönt att få "andas ut" annars, förhoppningsvis åker jag iväg på någon resa eller två. För att knyta ihop säcken, anledningen till mitt "sabbatshalvår" (som eventuellt blir ett helt år, beroende på vad jag känner i vinter) är att jag ska läsa Naturkunskapskursen. Jag behöver den, helt enkelt! Sen försöker jag att utnyttja tiden till max, if you know what I mean. Onödigt att sitta och dega hemma under något så deppigt som vinterhalvåret, känner jag. Nu blev det ett långt svar, men jag vill svara "på riktigt" liksom (:
modemix

#2: ana
2013-05-24 @ 17:58:35

snygg blus!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: