1-årsfest

2014-04-07 @ 00:21:00
I fredags var jag och Mikaela på 1-årsfest för denna ljuvliga podcast på Taverna Brillo.
 
Jag var klädd i min finaste byxdress som jag köpte i London förra sommaren.
 
Fina Dasha och jag. Så fantastiskt härlig människa :)
 
Fantastiska Michaela och jag.

Efter att ha följt Michaela Forni och Dasha Girines podcast (rekommenderas varmt!) i strax över ett år var jag mer än lycklig över att få gå på deras 1-årsfest med en av mina bästisar. Tjejerna har inspirerat mig något oerhört och förgyller verkligen mina torsdagar. Både Michaela och Dasha var precis lika härliga i verkligheten som i podden, sjukt kul! Tipsade för övrigt om ett poddämne som de storgillade och nu tänker ta upp i deras podd om två veckor. Svävade på moln när jag lämnade lokalen med min heliumballong fastbunden i väskan.



#1: Camilla Andersson
2014-04-09 @ 15:00:18

Vad avundsjuk jag blir. Jag hade verkligen velat vara där!

#2: Michaela
2014-04-09 @ 16:03:42

Oh vad kul att du gillade festen (och podden!)!

Du får komma på nästa fest också :)

Puss!

#3: Arina
2014-04-09 @ 22:25:09

Åh min kommentar kom tydligen inte fram! Men skrev att jag är så glad för din skull :')

#4: Mikaela
2014-04-14 @ 00:41:14

Alltså byxdressen <3

Åh så fin kväll ju. Så glad att du fick träffa och pata med Michaela och Dasha. Kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: