Lägesuppdatering

2014-07-14 @ 02:17:00
Hola! Bloggen har blivit lidande på sistone men jag skyller på livet. När livet går bra så går bloggen oftast lite mindre bra, men det är det värt. Jag spenderar större delen av min lediga tid åt att umgås med vänner, dricka och äta gott samt inreda vardagsrummet (som börjar se riktigt fint ut nu - jag ska visa er!). Hittills i sommar har jag hunnit med en tripp ned till Småland inklusive ett besök på Liseberg, kentfest och jobb. På tisdag bär det av till Sarajevo och jag är SJUKT taggad på att få se Bosniens huvudstad och hänga med släkten. FATTA vad underbart det är med sommar?! Livet, jag älskar dig.



#1: Mimmi Pigg :)
2014-08-06 @ 21:06:18

Ååh vad härligt! Det här blogginlägget gjorde mig så mycket gladare nu :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: