För att vi blöder samma färg

2014-05-27 @ 01:23:00
Jag hoppas verkligen att ni förstår vikten av att rösta efter gårdagens valresultat. Nu är det förvisso för sent att rösta till Europaparlamentet, men ändå. Jag gillar inte vad jag ser och hoppas innerligt att ni känner detsamma som jag. Även om de högerextrema partierna har en lång bit kvar att gå innan de får inflytande i Europaparlamentet så är det viktigt att inse faran i att de har kommit så långt. Glöm inte bort historien och låt den för Guds skull inte upprepa sig. Är det inte dags att vi människor lär oss av våra misstag?



#1: Arina
2014-06-01 @ 15:10:49

Fuck eu

#2: Kajsa Anka :)
2014-08-06 @ 21:21:04

GRYMT! Bra att du uppmuntrar, om man är missnöjd är det bästa sättet att påverka genom att RÖSTA.

Svar: <3!!!
modemix




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: