SparHotel i Göteborg

2014-10-01 @ 00:02:03
Jag vet att det här ligger lite utanför min bloggnisch, men jag vill tipsa er om ett prisvärt hotell. SparHotel har två hotell i Göteborg, Majorna och Gårda. Hotellen är billiga men med hög standard och kvalitet. Själva beskriver de hotellen som prisvärda och bekväma boenden med närhet till det mesta.

När jag checkar in på hotell vill jag oftast bo relativt enkelt, billigt men ändå hemtrevligt och bekvämt. Jag spenderar hellre mina pengar på annat än boende - t.ex. shopping och nöjen. Är ni likadana tycker jag definitivt att ni ska ge SparHotel en ärlig chans! När jag åker till Göteborg nästa gång vet jag i alla fall var jag ska bo (och att jag ska dansa till Håkan Hellström), någon som känner sig manad?



#1: Annika
2014-10-01 @ 17:16:22

Gott

#2: Sevrin
2014-10-02 @ 00:04:37

Låter fantastiskt! Tack för tipset

#3: Felicia Karlström
2014-10-07 @ 22:12:16

Jag har totalt missat att du är igång och bloggar igen! :) Kul du! :) Och hoppas allting går bra med plugget :D Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: